Powerbike Motorosbolt

1126 Budapest, Kiss János alt. u. 46. | Tel.: +36 1 3569 683

márkákpowerbike markak

projektekpowerbike szerviz

...tovább

Használt motort veszel? Ezekre figyelj!

...tovább

Motorszerviz: Miért nem indul el a moci tavasszal?

...tovább

Új project : Piros Guzzi LM II

eladó motorokpowerbike aprohirdetes

...tovább

Ecooter E3R 7KW 95km/h

...tovább

Ecooter ET2 28AH elektromos robogó

...tovább

Ecooter ET2 20AH elektromos robogó

...tovább

MOTOBATT DES10 1600W 48V FEHÉR Elektromos roller

...tovább

MOTOBATT S13 2400W 52V FEKETE Lítium akkus Elektromos roller

partnereinkpowerbike markak

Közösségpowerbike közösség

Újdonságok, érdekességek / Talmácsi sugárzott a boldogságtól a mai sajtótájékoztatón!

Ma délután 15:00-kor vette kezdetét a budapesti New York Palace Boscolo Hotelban, Talmácsi, és „régi/új”, csapata, a Scot Racing Team „bemutatója”, ahol részt vettünk mi is.

A várva várt sajtótájékoztató 15:00-kor kezdődött, ahol először is a résztvevők kerültek bemutatásra. Természetesen az esemény tulajdonképpeni főszereplőjéhez, Talmácsi Gáborhoz nem kellet különösebb kommentárt fűzni, illetve a magyar versenyző menedzserét Setfano Favarot is könnyen megismerte mindenki. Rajtuk kívül a Scot Racing Team számos „nagy embere” jelen volt még: Alberto Martinelli – Sportigazgató, Cirano Mularoni – Csapatvezető és egyben tulajdonos és végül de nem utolsó sorban, Hernádi Zsolt – a MOL elnök-vezérigazgatója.

A szót elsőkét Talmácsi Gábor kapta meg, aki a következőket mondta: „Nagyon jól érzem magam a bőrömben, nagyon boldog vagyok! Pár hete még ugyanitt kellett beszámolnom arról, hogy valami véget ért, azonban most egy új dolog kezdődött el. Azt gondolom, hogy az már önmagában egy óriási siker, hogy idáig sikerült eljutnom. Amikor múlt héten pénteken Barcelonában kiderült, hogy a királykategóriában, a Scot Honda színeiben versenyezhetek, akkor bevallom őszintén, hogy kicsit elpityeredtem. Leírhatatlan érzés volt, amit akkor éreztem, hiszen már nagyon régóta az volt a vágyálmom, hogy a legnagyobbak között mehessek. Tudom, hogy ez mekkora lehetőség, úgyhogy azon leszek, hogy a lehető legjobban tudjak teljesíteni. Szerencsére ez a sajtótájékoztató egy versenyhétvége, plusz egy tesztnap után került megrendezésre, így sokkal többet tudok mondani az első tapasztalataimról és élményeimről, mintha mindezek előtt lett volna.”

„Ezúton is szeretnék köszönetet mondani a csapatomnak, hogy az én nevem felmerült náluk, mint lehetőség, a főszponzoromnak a MOL-nak, amiért a nehéz időkben is kitartottak mellettem és segítettek abban, hogy ez a szerződés létrejöjjön köztem és a Scot Racing Team között, valamint természetesen menedzseremnek és egyben barátomnak, Stefano Favaronak.”, mondta Talmácsi. Gábor után a szó a MOL elnökéhez, Hernádi Zsolthoz került, aki így nyilatkozott: „Nem akarunk és nem is leszünk ennek a napnak a főszereplői, hiszen mindannyian Talmának drukkolunk és Gábor sikereit próbáljuk meg előrevetíteni. Mielőtt bármibe is belemennénk, el szeretném mondani, hogy miért döntöttünk amellett, hogy folytatjuk a Gábor támogatását a jövőben is. Talán mondani sem kell, hogy Talma úgymond egy kipróbált, tehetséges versenyző. Több alkalommal is bizonyította tehetségét, nekünk is, az egész országnak és a világnak is.”

„Rengeteg tehetséges versenyzővel találkoztunk már ami is, azonban az a tapasztalatunk, hogy a tehetség önmagában nem mindig elég, ha az adott sportoló nem tud professzionális, vagyis profin viselkedni, körülményektől függetlenül. Talma azt üzente nekünk a tetteivel, hogy ha a profizmus és a tehetség együtt van, akkor igenis le lehet győzni a legnagyobb ellenségeinket, mint például az irigységet, kishitűséget. Talmában számunkra az a legszimpatikusabb, hogy igenis kiáll a saját érvei, elképzelései mellett, hiszen neki lehet és neki is kell menni azoknak, akik megpróbálják megakadályozni azt, hogy megvalósítsuk a kitűzött céljainkat. Gábor ennek az országnak, ennek a régiónak erőt és valami olyasmit adott, amire mindannyiunknak nagy szüksége van, az pedig a siker. Tudjunk valakire, valamire büszkének lenni. Nagyon szeretném, ha büszkék tudnánk lenni Talmácsi Gáborra és arra, amit eddig mutatott és mutatni fog. Mindent összevetve, remélem, hogy mi tudunk majd segíteni neki ebben.”

A MOL elnök-vezérigazgatója után Cirano Mularoni urat, a Scot Racing Team csapatfőnökét és egyben tulajdonosát kérték fel arra, hogy mutassa be csapatát és ismertesse a Gáborral kapcsolatos terveit. Mularoni a következőket mondta: „Köszönöm mindenkinek, hogy megjelentek itt! Lehet, hogy ezt a találkozót 2006-ban kellett volna megejtenünk, amikor Gábor már egyszer a mi csapatunkban versenyzett. Abban az évben jól megismertük egymást és nagyon sajnáltuk, hogy a következő évben nem tudunk vele lenni, hogy a 250-es kategóriába lépjen. Sajnos a csapatnak már voltak előzetes megegyezései, szerződései, amiket akkor figyelembe kellett venni. Én személy szerint nagyon becsülöm Gábort a természetéből adódó erényei miatt, a profizmusáért és a hozzáállásáért, amit a MotoGP iránt tanúsít. Mindent megtettünk azért, hogy Gábor a szezon közben csatlakozhasson a csapathoz. Tulajdonképpen azért is, mert már ismertük őt és tudtuk, hogy megérdemli ezt.”

„A kapcsolatot a mugelloi futam után vettük fel Gáborral és a menedzserével, Stefano Favaroval. Mindannyian mindent megtettünk azért, hogy ez az álom megvalósulhasson. El kell, hogy mondjam, hogy nagyon örülök, hogy ma itt lehetek és megígérem, hogy mi mint csapat, mindent meg fogunk tenni annak érdekében, hogy Gábornak a lehető legjobb feltételeket biztosítsuk annak érdekében, hogy mindent ki tudjon hozni magából a versenypályán.” Mularoni urat követően, Alberto Martinelli a Scot Racing Team sportigazgatója kezdett bele mondandójába: „Először is szeretném megköszönni a MOL igazgatójának és Stefano Favaronak, hogy ilyen rövid időn belül sikerült megszerveznünk ezt a konferenciát. Nagyon köszönöm mindenkinek, hogy itt vannak. El szeretném mondani, hogy nagyon büszkék vagyunk arra, hogy Gábor visszatért a csapatunkba. Hihetetlennek tűnt, hogy Mugellotól Barcelonáig megvalósulhasson az, hogy Catalunyában Gábor már velünk versenyezhessen. Egy nagyon nehéz és stresszes hétvége volt az mindannyiunknak, de sikerült megvalósítani azt a félig álomszerű dolgot, hogy Talma ebben a szezonban már velünk versenyezhet.”

„Azt hiszem, hogy a barceolnai hétvégén Gábor bebizonyította, hogy mit ér. Őszintén megmondom, hogy kezdetben mi is bizalmatlanul álltunk ahhoz, hogy mi fog abból kisülni, hogy valaki a 125-ből szinte a kihagyva a 250-et, egyből a MotoGP kőt ki, azonban a hétvégén Gábor bebizonyította, hogy ez egyáltalán nem lehetetlen, hiszen egész egyszerűen fantasztikus, amit ő a barcelonai versenyhétvégén művelt. Mi magunk sem képzeltük, hogy ennyire jól és ügyesen fog menni.” A sportigazgató után, a „lehetetlen küldetés” úgymond társ tettese, Stefano Favaro következett, aki így beszélt a Scot Racing Teammel kötött szerződésről: „Én mindig bíztam a Gáborban, mert tudtam, hogy ő nem olyan versenyző, aki úgymond megengedheti magának, hogy motor nélkül maradjon. A csapat és a mi részünkről is hatalmas erőfeszítések történtek, hogy megvalósuljon ez a dolog, hogy Talma a MotoGP-ben mehessen. Talán mindezt jól szemlélteti az is, hogy múlt héten csütörtökön leültünk tárgyalni reggel kilenckor és este kilenckor keltünk fel a tárgyalóasztaltól. Az egyetlen nagy probléma az a Hondával volt, mivel a HRC-től meg kellett kapnunk az engedélyt, hogy Gabi Honda motorral indulhasson.”

„Ezúton is szeretném megköszönni a csapatnak a segítséget és MOL-nak a támogatást, hiszen azt gondolom, hogy a Talma és a MOL közötti kapcsolat sokak számára példa értékű lehet.” Még mielőtt a médiáé, vagyis a miénk lett volna a szó és „lerohantuk” volna Talmáékat a kérdéseinkkel, egy pár mondat erejéig a szót visszakapta Talmácsi Gábor, hogy elmondhassa szakmai tapasztalatait az új motorját illetően: „Megmondom őszintén, hogy annyi minden történt velem a múlt hétvégén, hogy egy egész napig tudnék mesélni a tapasztalataimról, élményimről. Azért vagyok ennyire magabiztos és érzem magam jól a bőrömben, mert ilyen rövid idő alatt új csapatot találni szerintem lehetetlen. Ezen felül meggyőzni a csapatot arról, hogy nekem igenis ott a helyem és tudok majd teljesíteni egy olyan motoron, ami számomra teljesen ismeretlen. Mondtam a Stefanonak, hogy ha hosszú távon gondolkodunk, akkor erre a motorra minél előbb fel kell ülnöm és minél több tapasztalatot szerzek, annál előbb fogok jó eredményeket hozni.”

„Lényegében pénteken délben tudtuk meg, hogy minden a helyén van és tudok indulni a vasárnapi futamon. Ezt követően annyi időm volt még, hogy meg tudtam ebédelni, aztán lementem a boxba, megismerkedtem 10-15 perc alatt a szerelőkkel, ők elmondták 8-10 perc alatt, hogy mit kell tennem, ami elég sokkoló hatású volt a számomra, mivel ez a motor nem egy egyszerű gép. Startprogramtól kezdve, különböző elektronikai dolgokat lehet állítani a motoron, ami még a mai napig sem 100%-ig tiszta a számomra, de nagyjából már értem, hogy mit hogyan kell tennem. Sikerült elindulnom a boxból, ami nem egyszerű dolog egyébként. Amikor kikapcsoltam a boxprogramot, ami megakadályozza, hogy túl gyorsan menjek a boxutcában, akkor olyan érzés öntött el, hogy azt hittem egy pillanatig, hogy űrhajón ülök. Olyan erő volt/van a motorban, hogy az első 3-4 körben nem is mertem teljes gázt adni. Nem gondoltam volna, hogy egy királykategóriás motor ilyen erőre képes.”

 „Ahogy egyre több kört mentem, mindent lassacskán megszoktam és jobbnál jobb köridőket mentem, amik nem voltak ugyan pole pozíciós körök, azonban olyan időeredmények voltak, amikre a csapat sem számított. Meg lehet nézni, hogy azok a versenyzők, akik általában a 250-ből lépnek feljebb, azok az első teszteken 6-8 másodperccel vannak lemaradva az elejétől, nekem viszont egyből sikerült öt alá mennem. Az egész hétvégén folyamatosan gyorsultam, és a hétfői teszten már csak két és fél másodpercre voltam a leggyorsabbaktól. Azt gondolom, hogy ez így első egy nagyon jó eredmény és egyben alap/bázis, amire lehet építeni. Nyílván tovább fogok gyorsulni, de nem szabad nagyon előre szaladnunk, hiszen még tanulom a motort. A 125-ben például amikor ráfordultam az egyenesre, akkor ott volt időm lazítani a karomon, megnézni a táblát, hogy mit mutatnak a szerelők és gondolkozni a következő kanyaron. Itt most a 800-as gépen ilyenekre nincs lehetőségem, csak épp rápillantani a táblára, amit a szerelőim mutatnak nekem, állítani egy szempillantás alatt mondjuk a kipörgésgátlón és már ott is a következő kanyar. Egyszerűen egy pillanatra sem lehet pihenni.”

„Az életem a szó szoros és átvitt értelmében is felgyorsult, hiszen egy nagyon profi világ az, ahová most bekerültem. Minden edzés után vannak technikai meetingek, ahol megbeszélünk minden apró részletet ami aznap, vagy az adott edzésen történt és a motorral kapcsolatos. Pl. hogy mik a saját és a szerelőim tapasztalatai és hogyan tudjuk ezeket az információkat hasznosítani, hogy még gyorsabb legyek a továbbiakban. Egyszerűen fantasztikus volt ez a hétvége. A következő lépés az az, hogy előrébb lépjek és szép lassan jobbnál jobb eredményeket érjek el. Ha most vissza kellene mennem a 125-be, vagy a 250-be, akkor azt mondanám, hogy nem, akkor inkább abbahagyom a motorozást, hiszen ez az igazi MotoGP, ez a valódi motorozás. Nem szeretném lebecsülni az előző évi eredményeimet, azonban összehasonlíthatatlan az a géposztály és az itteni csapatok háttere a kisebb kategóriákéval. Nagyon motivált vagyok, és alig várom, hogy újra motorra ülhessek.”

A nyilatkoztatok követően a sajtó és a média képviselői, tehát tulajdonképpen mi kaptunk szót, ahol szabadon kérdezhettünk bárkitől a jelenlévők közül, majd pedig interjú készítésre volt lehetőség. A kérdéseket és rá a válaszokat egy másik cikkünkben tekinthetik majd meg a kedves olvasóink, illetve hamarosan felkerül majd az oldalunkra egy-egy interjú is, amit, Stefano Favaroval és Talmácsi Gábor édesapjával, Talmácsi Istvánnal készítettünk. Elöljáróban annyit ígérhetünk, hogy mind a ketten igen érdekes dolgokat nyilatkoztak oldalunknak.

forrás: www.motogphirek.hu

 

  kiemelt ajánlataink

Tucanourbano univerzális lábtakaró, Linoscud R194

Tucanourbano univerzális lábtakaró, Linoscud R194
22.500 Ft

Asesso protektoros térdmelegítő (classic,neopren)

Asesso protektoros térdmelegítő (classic,neopren)
18.990 Ft

Tucanourbano univerzális lábtakaró R193 Panta Fast

Tucanourbano univerzális lábtakaró R193 Panta Fast
31.990 Ft

Tucanourbano R369X robogós, motoros kézmelegítő

Tucanourbano R369X robogós, motoros kézmelegítő
22.500 Ft

Five Milano WP vízálló,téli motoros kesztyű

Five Milano WP vízálló,téli motoros kesztyű
28.900 Ft 19.990 Ft

Stylmartin Diablo motoros csizma

Stylmartin Diablo motoros csizma
74.900 Ft 44.900 Ft

Momo Fighter EVO nyitott bukósisak matt kék/ezüst

Momo Fighter EVO nyitott bukósisak matt kék/ezüst
78.990 Ft 69.990 Ft

Stylmartin Navigator motoros csizma(vízálló)

Stylmartin Navigator motoros csizma(vízálló)
79.900 Ft 59.500 Ft

CGM 317G Silverstone UV narancs matt fekete zárt bukósisak napszemüveggel

CGM 317G Silverstone UV narancs matt fekete zárt bukósisak napszemüveggel
44.900 Ft 19.990 Ft

Stylmartin Red Rock motoros robogós cipő (vízálló)

Stylmartin Red Rock motoros robogós cipő (vízálló)
79.900 Ft 29.900 Ft

CGM 801A EBI türkiz kék sí,snowboard és ebike bukósisak

CGM 801A EBI türkiz kék sí,snowboard és ebike bukósisak
35.900 Ft 29.990 Ft

Jollisport B52 UV sárga/fekete 4 évszakos, vízálló motoros dzseki

Jollisport B52 UV sárga/fekete 4 évszakos, vízálló motoros dzseki
89.900 Ft 79.900 Ft

Five WFX Frost WP téli motoros kesztyű

Five WFX Frost WP téli motoros kesztyű
35.900 Ft 29.900 Ft

Macna Talik motoros kesztyű

Macna Talik motoros kesztyű
27.900 Ft 7.990 Ft

Stylmartin Double WP vízálló motoros cipő

Stylmartin Double WP vízálló motoros cipő
64.900 Ft 44.990 Ft

Stylmartin Vertigo WP vízálló motoros és túrabakancs, fekete

Stylmartin Vertigo WP vízálló motoros és túrabakancs, fekete
79.900 Ft 69.900 Ft

Stylmartin Navajo EVO WP motoros túracsizma

Stylmartin Navajo EVO WP motoros túracsizma
79.999 Ft

Stylmartin Stone Laces vízálló motoros cipő

Stylmartin Stone Laces vízálló motoros cipő
56.900 Ft 44.900 Ft

Premier Typhoon FR 92 BM zárt bukósisak napszemüveggel

Premier Typhoon FR 92 BM zárt bukósisak napszemüveggel
59.990 Ft

Premier JT4 U9BM nyitott motoros bukósisak

Premier JT4 U9BM nyitott motoros bukósisak
79.490 Ft 44.900 Ft

Heidenau 54M K62TL 120/70-10 Vespa ET2,4

Heidenau 54M K62TL 120/70-10 Vespa ET2,4
22.990 Ft

AFAM profi lánc szerelő célszerszám

AFAM profi lánc szerelő célszerszám
44.900 Ft 28.900 Ft

Belstaff Crystal Palace női motoros bőrzseki (mahagóni)

Belstaff Crystal Palace  női motoros bőrzseki  (mahagóni)
425.000 Ft 235.000 Ft

Scotland Friburgo férfi motoros kabát

Scotland Friburgo férfi motoros kabát
79.900 Ft 39.990 Ft