A 70-es 80-as években inkább az volt a cél, hogy motort a japán konkurencia szintjére hozzuk
mert a legendás Tonti váz és a 3 tárcsás Brembo fékrendszer már akkoriban is jobb volt mint a japán versenytársaké.
Peter Horvath egész Ausztria szerte arról volt hires, hogy lóerőket varázsolt a Guzzikba.Bár a szeriában 70 lovas motor
is kellemesen motorozható volt, de 85-90 LE-vel könnyedén odaverte a korabeli japánokat.
Ehhez a teljesitményhez nem is kellett túlzottan sok , hegyesebb vezérműtengelyek , 1100-asra fúrt hengerek,
vezérmű finomhangolás és könnyitett lendtömegek.
Ma a retró korszak beköszöntével inkább a megbizhatóság növelése a cél. Egyre többen kanyarodnak vissza a klasszikus motorokhoz
amelyek igazi motorozási élményt nyújtanak és értékük pedig egyre növekszik, szemben a japán motorokéval amik manapság szinte eladhatatlanok.
Az alábbi képen az a legendás Moto Guzzi MGS01-es látható amely igen kis példányszámban készült
Ausztriában is csak ez az egz darab van belőle. Magyarországon pedig egyet sem adtak el.
A két mester ( a két Péter) :