A 400-as robogók osztálya igen speciális. Egyrészről meg kell felelniük a vásárlók két szegmensének, akik igen távol állnak egymástól. Az egyik a fiatal srácok – nálunk ez kevésbé jellemző, mint tőlünk nyugatabbra –, a másik a befutott üzletemberek, akik az autózás kényelmét cserélik le a robogózás praktikumára. A Silver Wing 400-eladásokra is furcsa statisztika volt jellemző, a robbanásszerű indulás után elmaradt a növekedés, mint ahogy az normális lett volna, ezért is vált égetően fontossá a radikális modellfrissítés.
Olyannyira, hogy a Silver Wing 400 SW-T400-zá vált, ahol a két első betű egyértelműen a modell alapítójára utal, míg a T annyit tesz, hogy Twin, ezzel is domborítva a tényt, hogy két hengerével kimagaslik az ellenfelek egyhengeres robogóinak masszájából. A külsőt teljesen átformálták. A dubai hangulatot sugárzó hófehér testet rafinált fekete betétek szabdalják, mint lágy tavaszi szélben lobogó, finom muszlinkendő, fodrozódnak az ívek és az élek. Az arc a cicaszemekkel igen kifejező, kár, hogy menet közben nem mindkét fényszóró világít. A robogótest karcsúra húzott dereka temérdek helyet ad a vezetőnek, az alacsonyabbak is kényelmesen elérik a kezelőszerveket anélkül, hogy az ülés peremén kellene kuporogniuk. De a magas pilóta hosszú lábának is bőven elég volt a lábtér, térdébe nem ütközött a kormány. A kényelmes kanapénak mutatkozó nyereg két részre osztott, a párnázat a lumbális területet is megtámasztja, miközben azt sugallja, hogy akár megállás nélkül képesek vagyunk az SW-T400 nyergében egy tankolásnyi utat megtenni. Ez pedig nem kevés, az üzemanyagtank kategóriájában az egyik legnagyobb űrtartalmú: 16 literes.
Összegzés: Az SW-T400 épp arra a legjobb, amire tervezték. Tökéletes autópótló, a praktikum, a kényelem és a teljesítmény optimális kombinációja. Leginkább az országút az ő világa, így az agglomerációból napi bejárásra mindenképpen ajánlanám, főleg ha néhány km autópálya-szakaszt is közbe kell iktatni.
forrás: http://www.motorrevu.hu/motorteszt/honda_sw_t400_teszt