Kétütemű, vízhűtéses blokkal, tárcsafékkel (elől 160 mm átmérőjű hullámos Braking tárcsa, hátul 140 mm), versenyfutóművel (32 mm szárátmérőjű Marzocchi teleszkóp, állítható Sachs rugóstag), a pályán vigéckedő Husqvarnák geometriáját konzerváló acél vázszerkezettel. A névleges teljesítmény 11,2 LE, amit 10.500 percenkénti fordulaton ad le a motor. A karburátor a Dell'Orto 19 millis PHGB terméke. Igazi miniatűr gyöngyszemek, ami azt illeti.
Pláne, hogy vonalvezetésükben abszolút a "nagyokra" hajaznak, ahogy grafikájukban is (piros-fehér a CR-nek, fehér az SM-nek) éppen azt a klasszikus színvilágot jelenítik meg, mint mondjuk Antoine Meo gépe az enduró- vagy Adrien Chareyre hű társa a supermoto-világbajnokságban. A két felpaprikázott kis terepmotor ősztől jelenik meg a kereskedésekben, listaáráról euróban van információnk a gyártól, eszerint 3.100 €-t kóstál a CR, százötvennel többet pedig az SM50.
forrás: http://www.motorinfo.hu/bemutato/2010/06/13/cr50_es_sm50_terepkoncentratum_a_husqvarnatol/